tisdag, januari 03, 2006

6 månader med sweaty young men

Dags för en sumering av halvåret med sweaty young men.

Pourya 46 recensioner, snittbetyg: 2,3
Bäst

Sämst
"Själv är jag lite förvånad över att det blev så många ettor men jag är ganska snål med betygen, 2,31 i snitt (påminner mig om mitt högstadie betygsnitt). Borde kanske införa sexgradig skala (noll till fem). En film som då skulle få sitt betyg reviderad skulle utan tvekan vara Revolver (2005)."


Goran 34 recensioner, snittbetyg: 2,7
Bäst
Sämst

"Har en hel del skitfilmer i år men även några riktigt bra, tyvärr har det inte kommit så många riktigt bra filmer under året. En överraskning, negativ sådan, var Mr och Mrs Smith, jag har fortfarande inte kommit över chocken över att det produceras och spenderas miljontals dollar på sånt skit. The Devil´s Rejects är nog tillsammans med The Constant Gardener är de filmer som har producerats under året som jag njöt mest av. Snittet hamnade på 2,7: Pourya hann se de flesta skitfilmerna före mig."

Shervans summering kommer så fort han kommit över sin jet lag. Birs kommer väl när den kommer.

Inga kommentarer: